Jaké jsou způsoby, jak nakopnout vaši webovou stránku?
Spousta majitelů webových stránek se dostane do situace, ve které neví, co si počít. Založí si webovou stránku, uvedou jí do provozu, postarají se o základní design a další náležitosti, ale stránka ne a ne se hnout. Návštěvnost stránky není nic moc, samotní návštěvníci na ní netráví příliš mnoho času a ona tak postupně upadá. Co s tím? Pojďme se společně podívat na pár způsobů, jak oživit vaši webovou stránku!
Dobré promo
Nezáleží na tom, jestli máte tu nejkrásnější a nejfunkčnější stránku se všemi možnými vychytávkami, bonusy a bůh ví, čím ještě, když o ní nikdo neví. Správná propagace vaší stránky je nezbytnou součástí jejího růstu. Pokoušejte se nalákat nové návštěvníky a uživatele na výhodné akce, bonusy nebo například prémiové verze některých vašich služeb.
Využívejte jakýchkoliv dostupných kanálů, které řeknou ostatním o vaší webové stránce. Jak se v marketingové branži často říká: “špatná reklama, dobrá reklama”. K zahození není ani podpora médií či placená inzerovaná reklama na internetu. Pokuste se využít čehokoliv, co dostane vaši stránky mezi lidi. Ať online nebo offline.
Spolupráce s jinými stránkami
V moři webových stránek nemusíte plavat sami. Spolupráce je důležitá také na internetu a věřte, že spousta stránek může čelit podobným problémům jako vy. Namísto konkurování si můžete zkusit vyjednávat o vzájemně prospěšné spolupráci. Vše je o komunikaci a je možné, že se po krátké osobní či online schůzce dostanete ke kompromisu, který bude vyhovovat vám oběma.
Postupně se můžete také zamyslet nad postupným rozšiřováním vaší spolupráce o další a další subjekty. Skrze networkování a zvětšování vaší organizované skupiny se můžete dostat na místa, která vám byla v minulosti zapovězená.
Unikátní služba
Řekne se to snadněji, než se to udělá, ale ty nejlepší webové stránky a obecně nejlepší nápady mají něco, co nikdo jiný nemá. Nemusí to být velká revoluční myšlenka. Stačí, aby to bylo něco málo, co usnadňuje vašim návštěvníkům čas či peníze a čím si vás také okamžitě zapamatují. Mezi konkurencí často vítězí ti nejvynalézavější, kteří dokáží přijít se zajímavými řešeními běžných problémů.
Podobný styl myšlení můžete aplikovat na vaší webovou stránku. Co dělají podobné stránky všechny stejně a já bych mohl udělat jinak a lépe? Který konkrétní proces nebo konkrétní úkon je pro uživatele velmi náročný a mohl bych ho zjednodušit? Začněte si klást tyto otázky a možná se doberete k zajímavým odpovědím.
Nový design a UX
Je velmi dobře možné, že podle vás je design a uživatelské prostředí vaší stránky dobré, ale není tomu tak. Jedna z nejzásadnějších věcí na webových stránkách je podobně jako v obchodech či domech – aby se na ní lidé cítili dobře. V současném době si můžete najmout nezávislé textaře, kteří postupně projdou proces po procesu vaší webové stránky a pomůžou vám najít případné zádrhely.
Bezproblémový uživatelský zážitek z vaší webové stránky je základem kvalitní a dobře fungující stránky, na což byste měli myslet pokaždé, když na webové stránce něco vytváříte. K čemu vám bude, že máte největší výběr, když se v něm uživatelé nebudou moci zorientovat?
A na závěr jedna malá ukázka pro inspiraci. Dobře vyladěnou stránkou je ceskecasino.com. Souhlasíte?